فرزاد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اکیپ ها در محورهای پرخطر و پرتردد روانسر و جوانرود استقرار یافته اند و به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش قرار دارند.
وی تصریح کرد: 6 اکیپ راهداری در محورهای پلنگانه ، دواله ، نهرابی ، کلاشی و داخل شهرهای روانسر و جوانرود مستقر هستند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های روانسر و جوانرود اظهار داشت: 65 نفر از عوامل راهداری با 43 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و برفروبی در 742 کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان ها به انجام وظیفه می پردازند.
محمدی تاکید کرد: ضرورت دارد هموطنان در زمان بارش ها از سفرهای غیرضروری برون شهری پرهیز کنند و در صورت خروج ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و البسه گرم ، حتما از سالم بودن چراغ های روشنایی و بخاری خود رو اطمینان حاصل کنند و به راهنمایی های پلیس و راهداران جاده ها توجه فرمایند.
وی بیان داشت: در گردنه ها و محورهایی که امکان وقوع کولاک و یا یخ زدگی وجود دارد رانندگان به هیچ وجه به لاین مخالف نروند چرا که این اقدام باعث تشدید گره ترافیکی شده و مانع تردد دستگاه های راهداری و پلیس خواهد شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های روانسر و جوانرود گفت: سامانه تلفنی 141 و شماره تلفن های 08346522715 و 08346220081 بصورت شبانه روزی پاسخگوی تماس همشهریان خواهد بود و یا با عضویت در کانال تلگرامی rahdaranravansar @ به صورت 24 ساعته از وضعیت راههای مواصلاتی در زمان بارش مطلع شوند.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.