جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان زلزله اخیر هیچ سرقتی از محموله‌های امدادی زلزله زدگان در شهرستان دالاهو رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در بازدید از انتظامی شهرستان دالاهو، عنوان کرد: پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان دالاهو نیروی انتظامی همگام با سایر نهادها برای امداد رسانی به زلزله‌زدگان دست به کار شد و نظم و امنیت را در منطقه برقرار کرد. 

وی افزود: پلیس با افزایش گشت زنی، ایجاد پست‌های بازرسی موقت، فعال کردن منابع و مخبرین و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی اجازه نداد در سطح حوزه سرقتی انجام شود.  

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این ایام شاهد کاهش صد درصدی سرقت در سطح شهرستان دالاهو بودیم. 

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: نیروی انتظامی خودورهای حامل کمک‌های مردمی به نقاط حادثه دیده را همراهی می‌کرد تا محموله‌های امدادی به سلامت به دست حادثه دیده‌ها برسد. 

وی اظهارداشت: با تمهیدات ویژه پلیس خوشبختانه تاکنون در جریان کار امدادرسانی و حمل کمک‌های ارسالی سرقت کلان و سازمان یافته‌ای رخ نداده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: نیروی انتظامی همچنان با قدرت و هوشیاری کامل در کنار زلزله زدگان قرار دارد و خدمات لازم را به آنان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.