آرتین کمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین افراد جانباخته اهل شهرستان سرپل ذهاب بودند به گونه ای که 460 نفر در حادثه زلزله جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: شهرستان ثلاث باباجانی با 23 جانباخته و شهرستان دالاهو با 19 و شهرستان قصرشیرین هم با 16 فوتی بیشترین تلفات را پس از سرپل ذهاب متحمل شدند.
کمالی افزود: در کرمانشاه و اسلام آبادغرب نیز هر کدام یک نفر در زلزله 7.3 ریشتری جان خود را از دست دادند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین هویت یک فرد متوفی دیگر که در حادثه زلزله جان خود را از دست داد، هنوز مشخص نشده است.
وی در پاسخ به این سوال آیا باز هم احتمال افزایش آمار جانباختگان وجود دارد، گفت: این کار تقریبا بعید است مگر اینکه مجروحانی که در بیمارستان های داخل و خارج استان بستری هستند، فوت کنند.
کمالی در پایان گفت: کمیته تحقیق و تفحصی که به منظور شناسایی اجساد جانباختگان از ابتدای وقوع زلزله تشکیل شده بود، تقریبا کارش به پایان رسیده است.
در جریان زلزله اخیر به 2 بیمارستان سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب و بیش از 200 مرکز بهداشتی و درمانی خسارت وارد شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 12 هزار و 386 مصدوم نیز داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزیی دیدند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.