به گزارش ایرنا، سیدقاسم جاسمی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که با حضور بسیجیان شهرستان روانسر برگزار شد، افزود: هدایت های داهیانه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، حضور آگاهانه، شجاعانه و همراه با بصیرت مردم در عرصه های مختلف و وحدت و انسجام و هماهنگی میان آحاد مردم رمز موفقیت و پیروزی های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
وی تصریح کرد: در زلزله اخیر مردم وحدت و هماهنگی خود را بخوبی نشان دادند و پیشتازتر از مدیران و مسئولان در این مناطق حاضر شدند.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نماد خدمت رسانی و کمک به همنوعان است.
جاسمی اضافه کرد: داعش برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) توسط اسرائیل و آمریکا سازماندهی شد و به لطف خدا و با همت و وحدت نیروهای مدافع حرم و ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم بساط رسمی این گروهک برچیده شد و اکنون حضور رسمی، یگانی و نظامی در عراق و سوریه ندارند و نباید از فعالیت ها و تحرکات زیرزمینی آنها غافل باشیم.
وی با بیان اینکه شهدا الگوی ما هستند، تاکید کرد: ما نباید هیچگاه رشادت ها و ایثارگری های شهدای این منطقه را فراموش کنیم چرا که اگر شهدای بومی نبودند بسیاری از ماموریت ها در دوران دفاع مقدس ناتمام می ماند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اعضای مجمع نمایندگان استان وحدت و برادری را سرلوحه اهداف خود قرار داده اند و در راستای پیگیری امور زلزله زدگان تلاش جدی و مضاعف خواهند داشت.
جاسمی ادامه داد: در ابتدا از رییس مجلس شورای اسلامی درخواست داشته ایم که قبل از اینکه بودجه به مجلس تقدیم شود یک ردیف اعتباری و بودجه اختصاصی را برای مناطق زلزله زده اختصاص داده شود که اگر این امر محقق شود بخش عظیم و عمده ای از مشکلات حل خواهد شد.
وی بیان داشت: تسهیلات در نظر گرفته شده جوابگوی مشکلات زلزله زدگان نیست و این افراد آسیب دیده به بیش از هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.
امام جمعه روانسر نیز گفت: ایمان، وحدت و حضور مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرده و ایران اسلامی را به اقتدار رسانده است.
ماموستا ملا عبدالله غفوری افزود: بسیجیان مایه افتخار اسلام و انقلاب هستند و تفکر بسیجی در واقع تفکر اصیل انقلاب است که باید فرهنگ بسیجی را در تمام جامعه نهادینه کنیم.
وی تصریح کرد: مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمنان حفظ و تقویت بصیرت، روحیه بسیجی و حفظ ارزشهاست.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده مرهمی بر دردهای زلزله زدگان بود و بارقه های امید را در دل این مردم روشن کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روانسر نیز گفت: دفاع از کشور و بویژه اسلام در مواجه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن یکی از مهم ترین وظایف بسیج و حوزه های مقاومت بسیج در دوران اخیر است.
سرهنگ محمدرضا الفتی یادآور شد: بسیج با پاسداری و محافظت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تمامی تهدیدهای دشمنان را خنثی می کند.
وی نقش بسیج را در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی مثال زدنی توصیف و اظهار داشت: ترویج باورهای دینی، معارف اسلامی و دشمن شناسی و زمان شناسی از خصوصیات بارز بسیجیان روانسر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.