الماس جمشیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود: همچنین در این مدت، 216 بیمار در بخش رادیولوژی پذیرش و 432 مورد عکس برداری و رادیولوژی انجام شده است.
وی از استقرار و فعالیت این بیمارستان در روز اول بعد از وقوع زلزله خبر داد و یادآور شد: برخی از دستگاه های رادیولوژی و دستگاه های مربوط به آزمایشگاه از داخل بیمارستان تخریب شده شهدا سرپل ذهاب بیرون آورده شده و مابقی آن نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان به منطقه ارسال شده است.
مسئول آزمایشگاه بیمارستان سیار 50 تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: این بیمارستان سیار، تمام آزمایش ها و عکس برداری ها برای رفع نیازهای مجموعه مستقر در محوطه بیمارستان را انجام می دهد.
جمشیدی، تلاش و حمایت دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای خدمات دهی به زلزله زدگان سرپل دهاب را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: این موسسه، اولین دانشگاه در کشور است که در همان روز اول بعد از وقوع زلزله، در منطقه مستقر شد.
زلزله 7.3 ریشتری شامگاه یکشنبه استان کرمانشاه، به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای این استان خسارت وارد کرده که از جمله آن می توان به تخریب کلی و جزیی بیش از 31 هزار واحد اشاره کرد.
تعداد جانباختگان این زمین لرزه تا پایان روز پنجشنبه به 436 تن رسید و آمار مصدومان نیز تاکنون به 10 هزار و 203 تن افزایش یافته است.
7355/8066 خبرنگار:وریا کرمی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.