فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به روند کند امدادرسانی به زلزله زدگان گفت: همچنان کمبود وسایل گرمایشی در این شهرستان و روستاهای آن وجود دارد و حدود 13 هزار خانوار آواره هستند.

علی اکبر اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب اظهار داشت: با گذشت 4 روز از حادثه زلزله در استان کرمانشاه و شهرستان ثلاث باباجانی، هنوز کمبود وسایل گرمایشی در این شهرستان و روستاهای اطراف وجو دارد.
 
اکبری افزود: هوا در این مناطق بسیار سرد است و مردم دچار مشکل شده‌اند. 13 هزار نفر زلزله زده داریم و تاکنون تنها 5 هزار چادر بین مردم توزیع شده و نیاز است تا هرچه سریع تر وسایل گرمایشی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه قول داده است که امروز تمامی زلزله زدگان استان کرمانشاه امدادرسانی شوند و هیچ فردی بدون چادر و وسایل گرمایشی نماند و امیدواریم تا آخر وقت امروز به مناطق ما نیز امدادرسانی کامل صورت بگیرد.

بر اثر زلزله‌ای با قدرت 7.3 دهم ریشتر شامگاه یکشنبه در غرب کشور به مرکزیت بخش ازگله کرمانشاه، شهرستان ثلاث باباجانی نیز دچار خسارت‌های مالی و جانی سنگینی شد. در این حادثه دلخراش 15 نفر کشته و 56 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.