دکتر حسین امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل ازدحام مراجعه کنندگان از اسلام آباد و سرپل ذهاب به بخش دیالیز مرکز، برای افزایش شیفت پذیرش بیماران دیالیزی دستگاه ممبرن دستگاه RO برای تامین آب دستگاه های اضافه شده، خریداری شد.
او پذیرش این تعداد بیمار دیالیزی را در 2 روز بی سابقه دانست و گفت: هر کدام از این 23 نفر باید در هفته سه بار و در مجموع 69 بار درهفته دیالیز می شوند.
دکتر امیری با اشاره به شیفت دهی دیالیز درهفته افزود: هر مراجعه کننده به بخش دیالیز باید در هفته سه بار مراجعه کند به همین منظور شیفت کاری همکاران بخش دیالیز از سه به چهار شیفت کاری افزایش یافته است.
او گفت: تمام همراهان بیماران دیالیزی تا زمانی که دیالیز انجام می شود اسکان داده شده و خوراک و پوشاک برای آنها تامین می شود و در صورت ترخیص و نداشتن مکان به زائرسرا منتقل می شوند.
بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با مساحت 32 هزار و 500 متر مربع، زیربنای 12 هزار متر، 220 تخت مصوب و 224 تخت فعال، شامل بخش های چشم، گوش و حلق و بینی، سوختگی، داخلی، مسمومیت، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، عفونی، اتاق های عمل، کلینیک و آی سی یو در حال فعالیت است.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 13 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
بیش از 31 هزار واحد مسکونی استان کرمانشاه در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.