به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا در مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه، تمامی جایگاههای عرضه سوخت بنزین و سی ان جی خودرو در محدوده شهرستان های اسلام آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب و قصرشیرین به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت و عرضه سوخت خودرو بدون وقفه و وجود هرگونه مشکلی جریان دارد.
براساس مشاهدات عینی خبرنگاران ایرنا، تمامی جایگاههای عرضه سوخت بنزین و گاز(سی ان جی) در مناطق غرب استان کرمانشاه(در داخل شهرها و مسیرهای اصلی و فرعی) باز هستند و خودروها بدون هیچگونه مشکل و یا کمبودی سوخت موردنیاز خود را دریافت می کنند.
درهمین ارتباط، در هیچ کدام از جایگاههای عرضه سوخت خودرو(بنزین، گازوئیل و گاز) در محدوده مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز شلوغی خودرو وجود ندارد و خودروها به صورت طبیعی و بدون هرگونه معطلی سوخت موردنیاز خود چه بنزین، گازوئیل و یا سی ان جی را دریافت می کنند.
براساس مشاهدات خبرنگاران اعزامی ایرنا، روند فعالیت جایگاههای عرضه سوخت خودرو در سطح مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه در طول شبانه روز، به صورت کاملا عادی درجریان است و این جایگاهها با تمام ظرفیت درحال عرضه سوخت هستند.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 432 کشته و حدود 7800 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته استاندار کرمانشاه، براساس برآوردهای انجام شده براثر این زلزله به 40 هزار واحد مسکونی در محدوده غرب استان خسارت های کلی و جزیی وارده شده است.
خبرنگار: محسن فتاحی
1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.