مهدی عبدالمالکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 135 هزار بطری آب معدنی، 37 هزار انوع کنسرو و مربا، مقدار قابل توجهی زیرانداز، لباس گرم، دارو و لوازم بهداشتی از دیگر کمک های ارسالی به مناطق زلزله زده بوده است.
وی با بیان اینکه این مقدار کمک، از سوی مردم و طی روز گذشته به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه صورت گرفته بود، افزود: محموله های کمکی در قالب 27 اکیپ بامداد امروز ارسال شد.
عبدالمالکی یادآوری کرد: روز گذشته نیز کمک های مردم شامل 13 محموله در بخش پوشاک، وسایل و اثاثیه منزل، لوازم مورد نیاز زنان و کودکان و آذوقه و مایحتاج عمومی به مناطق آسیب دیده از زلزله اخیر ارسال شد.
قائم مقام شهردار کرمانشاه ادامه داد: چهار پایگاه در بوستان شاهد، فرهنگسرای شهر(چهارراه جوانشیر)، فرهنگسرای کوثر(ابتدای خیابان گذرنامه) و فرهنگسرای گل نرگس (ابتدای شهرک ژاندارمری) آماده دریافت کمک های مردمی هستند.
در زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب استان کرمانشاه، 432 نفر جان خود را از دست دادند و بیش از 7820 نفر نیز دچار آسیب دیدگی شدند.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تخریب کلی و جزیی حدود 40 هزار واحد مسکونی اشاره کرد.
7458/8066 خبرنگار: مسعود اسماعیلی** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.