علیرضا ایزدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: به یاری خدا و دعای مردم خوشبختانه هیچگونه صدمه جانی و خسارت مالی قابل توجه ای در این زلزله در هیچ کجای شهرستان نداشتیم.
وی افزود: ستاد مدیریت بحران با سرعت تشکیل شد و اکیب های امدادی برای رصد کردن شرایط حتی تا دوردست ترین روستاهای حوزه استحفاظی را تحت کنترل دارند.
وی با اشاره به اینکه همه نهادها و ارگان های ذی ربط در آماده باش کامل برای رویارویی با هرگونه حادثه احتمالی هستند، تاکید کرد: نیروهای پرتلاش ما در هلال احمر حتی آماده خدمت رسانی به مناطق دیگر نیز هستند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و کمک های مردمی کنگاور امروز به غرب استان کرمانشاه اعزام شد، تصریح کرد: اعزام تیم 33 نفره نجاتگران جمعیت هلال احمر، 150 دستگاه چادر امدادی، 6 هزار عدد نان، چهار هزار بطری آب معدنی، یک دستگاه آمبولانس و یک اکیپ پزشک و پرستار امروز راهی مناطق زلزله شد.
وی یاداور شد: مردم فهیم و عزیز کنگاور آرامش خود را حفظ کرده و با تمسک به خاندان پاک عصمت و طهارت برای همه هموطنان دعا کنند.
فرماندار کنگاور در پایان تاکید کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را تنها از مبادی رسمی پیگیری نمایند.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 348 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از مرز پنج هزار و 500 نفر فراتر رفته است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.