علی سبحانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار آبرسانی سیار از دقایق ابتدایی بامداد امروز در مناطق مختلف استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه هنوز اطلاع دقیقی از روستاهایی که نیازمند آبرسانی سیار هستند، در دست نیست، افزود: مدیریت بحران استان و فرمانداری و بخشداری های شهرستان های مختلف در مناطق زلزله زده هر روستایی را اعلام کنند کار آبرسانی به آن ها انجام خواهد شد.
سبحانی با بیان اینکه مشکلی برای آبرسانی سیار به روستاها نداریم، خاطرنشان کرد: برای اطمینان خاطر از استان هایی مانند گلستان، ایلام، لرستان، همدان و ... درخواست کمک کرده ایم و آن ها نیز آمادگی کامل خود را برای اعزام هرگونه تجهیزات و امکانات آبرسانی اعلام کرده اند و بخشی نیز ارسال شده است.
مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر آبرسانی سیار به روستاها، آب های بسته بندی شده نیز در اختیار آن ها قرار می گیرد.
سبحانی در پایان اظهار داشت: اولویت آبرسانی با روستاهای سرپل ذهاب، ازگله، ثلاث باباجانی، قصرشیرین و ... است که آسیب بیشتری دیده اند.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 340 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از مرز چهار هزار نفر فراتر رفته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.