سید ارسلان حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله شدید دیشب، تمامی اماکن ورزشی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.
وی افزود: تمامی زمین های چمن و سال های مسقف خود را برای برپایی چادر و اسکان زلزله زدگان بخصوص در مناطقی که آسیب بیشتری دیده اند در اختیار مدیریت بحران قرار داده ایم.
حسینی افزود: تعداد بسیاری زیادی از خانواده های زلزله زده از شب گذشته در زمین های چمن که از امنیت بیشتری در هنگام وقوع پس لرزه برخوردار است استقرار یافته اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین به دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اعطای تمامی امکانات لازم به حادثه دیدگان زمین لرزه شب گذشته نیز اشاره و اظهار کرد: آقای سلطانی فر شخصا پیگیر امداد رسانی هستند.
وی گفت: تمامی ادارت ورزش و جوانان شهرستان های استان در حالت آماده باش هستند و اگر لازم باشد امکانات شهرستان هایی که کمتر در معرض زلزله قرار دارند نیز به مناطق آسیب دیده ارسال خواهد شد.
طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 340 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از مرز چهار هزار نفر فراتر رفته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.