مجتبی نیک کردار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مستقر در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه اظهار کرد: این هوایپما ظرفیت انتقال یکصد نفر از حادثه دیدگان زلزله شب گذشته به تهران را دارد و هم اکنون نیز نیروهای امدادی در حال سوار کردن مصدومان هستند.
وی افزود: سعی شده تا افرادی که حالشان وخیم و نیاز به کمک های فوری دارند به وسیله هواپیما به تهران منتقل شوند.
نیک کردار ادامه داد: هم اکنون 33 فروند بالگرد در آسمان استان کار انتقال مجروحان حادثه زلزله دیشب را به فرودگاه کرمانشاه انجام می دهند.
جانشین مدیریت بحران استان کرمانشاه تاکید کرد: جای هیچ گونه نگرانی برای اعزام مجروحان به مراکز درمانی تهران وجود ندارد و این کار در سریعترین زمان ممکن در حال انجام است.
وی همچنین بر استفاده از ظرفیت سپاه و ارتش برای اعزام مصدومان زمین لرزه و کمک به زلزله زدگان تاکید و اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین نیروهای امداد رسان وجود دارد.
نیک کردار در پایان گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک رسانی به حادثه دیدگان، همه دستگاه ها پای کار هستند و خوشبختانه کار امداد رسانی به خوبی در حال انجام است.
طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه، تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 220 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از 2500 نفر فراتر رفته است.
3033/8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی - فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.