حسین آتشکاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در لحظات اولیه وقوع زمین لرزه شب گذشته شهروندان برای تماس با خطوط ارتباطی ثابت و سیار قدری دچار مشکل شدند که آن هم به خاطر ترافیک بالای تماس ها بود.
وی افزود: زمانی که ترافیک تماس ایجاد شود منجر به اشغال لحظه ای کانال های ارتباطی و در نتیجه اخلال در شماره گیری و تماس می شود.
آتشکاری ادامه داد: تعدادی از سایت های تلفن همراه به طور پراکنده و به علت قطع شبکه برق با اشکال مواجه شد که البته آن هم تاثیر چندانی در کار ارتباطات تلفنی شهروندان نداشت.
مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه تاکید کرد: خوشبختانه هم اکنون هیچ گونه اخلالی در شبکه های تلفن ثابت و همراه حتی در شهرستان های مرزی که زمین لرزه در آن ها شدیدتر بوده، وجود ندارد.
وی تصریح کرد: هم اکنون نیز مدیرعامل شرکت مخابرات استان به همراه سایر مسئولان در مناطق زلزله زده مانند قصرشیرین و سرپل ذهاب حضور یافته و از نزدیک شرایط را تحت نظر دارد.
طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 210 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از یک هزار و 600 نفر فراتر رفته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.