محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امیرمحمد فتاح پور، محمدصدیق حشمتیان و سونیا گماری قایقرانان کرمانشاهی حاضر در رقابت های کانوپولوی قهرمانی آسیا بودند که به میزبانی مالزی برگزار شد.
وی ادامه داد: رقابت های مرحله نیمه نهایی و فینال صبح امروز(یکشنبه) در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که تیم مردان ایران با حضور فتاح پور و حمشتیان صاحب مدال طلا و تیم بانوان نیز با حضور گماری صاحب مدال نقره شدند.
سهراب بیگ افزود: تیم مردان ایران در دیدار فینال به مصاف ژاپن رفت و در پایان توانست با نتیجه '6 بر 5' پیروز و پس از 2 دوره عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه افزود: تیم مردان ایران در دیدار نیمه نهایی نیز با حساب 'هفت بر سه' موفق به شکست سنگاپور شده بود.
وی در خصوص تیم ملی کانوپولوی بانوان نیز گفت: این تیم در دیدار فینال برابر چین تایپه قرار گرفت و با قبول شکست '5 بر یک' به مدال نقره و مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.
سهراب بیگ خاطرنشان کرد: تیم بانوان ایران در دیدار نیمه نهایی با حساب '2 بر یک' سنگاپور را شکست داده بود.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه افزود: فتاح پور، حمشتیان و گماری سه قایقران کرمانشاهی درخشش خوبی در تیم های آقایان و بانوان کشورمان داشتند و نقشی کلیدی در موفقیت این تیم ها ایفا کردند.
وی افزود: تیم کانوپولوی بانوان ایران از سال 2005 تا 2013 و در پنج دوره متوالی این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دوره قبل که سال 2015 برگزار شد، نیز نایب قهرمان شد.
سهراب بیگ در پایان گفت: تیم مردان ایران نیز در سه دوره اخیر این رقابت ها در سال 2011 قهرمان آسیا شد و در سال های 2013 و 2015 نیز موفق به کسب مقام سوم شد.
مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا با حضور 9 تیم در بخش آقایان و هشت تیم در بخش بانوان از 18 تا 21 آبان به میزبانی مالزی برگزار شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.