به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار بهمن ریحانی روز دوشنبه در آیین تجلیل و معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقر و کلیایی افزود: قدرت مردمی و برخورداری از تجهیزات نظامی و اقتدار سیاسی، شتاب پیشرفت ایران اسلامی را در همه عرصه ها رقم زده است.
وی با بیان اینکه دشمن امروز از قدرت دفاعی ما هراس دارد، گفت: قدرت ایران اسلامی به لحاظ توان موشکی که در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حضور آگاهانه، بابصیرت و با صلابت مردم در همه صحنه های انقلاب است.
فرمانده سپاه نبی اکرم گفت: از شروع انقلاب تاکنون همه جنگهایی که در دنیا اتفاق افتاده بین مسلمانان و دنیای کفر و استکبار بوده است برای اینکه می دانند مسلمانها به دنبال آزادی از اسارت طاغوت و کسب کرامت های انسانی هستند.
سردار ریحانی با بیان اینکه اساس حکومت آمریکا علیه ایران اسلامی، برجام و... نیست، گفت: هدف اصلی آنها مقابله با اسلام و جلوگیری از پیشرفت ایران است و نمی توانند تصور کنند که با نفوذ ایران در کشورهای منطقه، آنها دیگر امپراطوری خود را از دست خواهند داد و با سیاستهای تفرقه افکنانه و به کارگیری راهبرد های تکفیری در صدد معرفی چهره غیر واقعی از اسلام در جهان هستند.
وی تحریمها را برای جلوه دادن ناکارآمدی اقتصاد و انزوای ایران، تهی کردن ایران از قدرت بازدارندگی و اشاعه جدایی دین از سیاست را از اقدام های دشمنان برای متوقف کردن جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حضور رهبری و مردم آگاه و بیدار توانسته است هیبت وهیمنه پوشالی آمریکا و متحدانش را در هم بشکند و براوج قدرت بایستد.
فرمانده سپاه نبی اکرم اتحاد و انسجام مردم و حضور در صحنه براساس ماموریتهای بسیج و حضور در فضای بسیج و داشتن اعتقادات محکم به نظام اسلامی را موجب ترس دشمنان از ایران اسلامی دانست.
فرماندار سنقرو کلیایی هم گفت: مسیر حرکت و سیره امام (ره) همان حرکت پیامبر اکرم (ص) بود و امروز هم مسیر انقلاب با تدبیر مقام معظم رهبری با همان الگوی برگرفته از سیره پیامبر گرامی اسلام در حرکت است و تمامی شاخص ها نیز بایستی بر اساس آن تنظیم و ادامه پیدا کند.
یاور محمدی، وحدت و همدلی را در راستای جامه عمل پوشاندن به دیدگاههای امام (ره) و مقام معظم رهبری در سطح کلا ن کشور برای توسعه شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: از تمامی ظرفیتها برای تقویت جایگاه سپاه و ایجاد فضای آرام و با امنیت برای مردم بهره گیری خواهد شد.
وی از زحمات سرهنگ محمدی به عنوان محور وحدت در سنقر و کلیایی قدردانی کرد و گفت: با انتصاب سرهنگ سالاری خدمات سپاه در سطح این شهرستان ادامه خواهد یافت.
در ادامه این مراسم سرهنگ رضا سالاری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقرو کلیایی معرفی و از زحمات سرهنگ صمد محمدی فرمانده پیشین با اهدا هدایا و لوح تقدیر قدردانی شد.
سنقرو کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.