افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با تائید این مطلب از پذیرفتن استعفای بهرامیان و مذاکره با 2 مربی دیگر برای سپردن هدایت این تیم به آن ها خبر داد.
وی ابتدا در خصوص استعفای سرمربی تیم بعثت گفت: به دلیل کسب نتایج ضعیف این تیم در دو سه هفته اخیر، بهرامیان صبح امروز استعفای خود را اعلام کرد.
حسنی ادامه داد: هرچند ابتدا با این استعفا مخالفت کردم و بسیار مایل بودم که بهرامیان به کار خود در تیم به عنوان سرمربی ادامه دهد اما با اصرار وی و اینکه تاکید داشت نمی تواند به تیم کمکی کند ناچار به پذیرش استعفای او شدم.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: با این حال، همچنان از وجود بهرامیان در تیم استفاده می کنیم چرا که وی شناخت خوبی نسبت به بازیکنان و مجموعه باشگاه دارد.
وی همچنین از آغاز مذاکره با 2 گزینه دیگر برای سرمربی گری تیم بعثت خبر داد و گفت: با یکی از آن ها تقریبا به توافق رسیده ایم و فکر می کنم همین امروز کار را نهایی خواهیم کرد.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از سه مسابقه اخیر خود در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تنها 2 امتیاز کسب کرده و در مجموع از هشت مسابقه خود صاحب 11 امتیاز شده و در مکان ششم جدول رده بندی گروه سوم قرار دارد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.