به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی نیک کردار روز چهارشنبه در حاشیه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: سپاه مجموعه ای اعم از مسکونی، فضای سبز، باغ موزه هشت سال دفاع مقدسی، یک تقاطع زیرگذر و میدان در سراهی جاده قدیم احداث خواهد کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه این طرح در حوزه عمرانی استانداری تصویب شده، گفت: این مجموعه برای اجرا در دست مطالعه کارشناسی است که انشاالله تا یک سال آینده وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

**روستاهای حاشیه سدهای زمکان، جامیشکان و شهدای گمنام استان کرمانشاه جا به جا می شوند
نیک کردار همچنین گفت: در جلسه کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان بحث جا به جایی روستاهای حاشیه سدهای استان مطرح و تصویب شد که برای تایید نهایی باید به شورای عالی برنامه ریزی شهرسازی کشور ارسال شود.
وی در ادامه به دستورالعمل وزارت کشور در بحث جا به جایی روستاهای حاشیه سدها اشاره کرد و گفت: بنا براین دستورالعمل، برای جا به جایی روستاها باید با روستاییان توافق شود و زیرساخت هایی مانند آب، برق و تلفن در روستای جدید آنها تامین شود.
وی گفت: در این جلسه جا به جایی 2 روستای گورا و جوب در حاشیه سد زمکان، روستای نجف آباد در سد جامیشکان و روستای برف و باران علیا سد شهدای گمنام بررسی و مصوب شد.
نیک کردار در پایان اضافه کرد: در جلسه امروز کارگروه، طرح های عمرانی و مسکونی شهرستان های کرمانشاه، پاوه و کنگاوره که خارج از حریم قانونی بودند، مورد بررسی قرار گرفت.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که نیمی از آنها در شهر کرمانشاه ساکن هستند.
3209/8066 خبرنگار عباداله آذرگون** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.