به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار منوچهر امان اللهی روز چهارشنبه در بازدید از موکب های برپا شده در امام زاده باقر بیستون با قدردانی از عملکرد انتظامی شهرستان هرسین افزود: از ظرفیت حضور زائران اربعین باید استفاده کرد و این بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ والای دینی و اسلامی کشورمان است.
او گفت: خدمت به زائران حسینی از اجر معنوی زیادی برخوردار است و باید همواره مورد توجه باشد.
همچنین سرهنگ همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین هم در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد انتظامی این شهرستان گفت: با توجه به تمهیدات ایجاد شده در شهرستان هرسین آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از زائران وجود دارد.

**اهتمام انتظامی گیلانغرب در برقراری امنیت زائران و روان سازی ترافیک
فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب نیز گفت: نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به زائران حسینی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند.
سرهنگ 'سلیم سلیمی' با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم را برای مدیریت ترافیک منتهی به استان ایلام در محور گواور و گردنه قلاجه انجام داده ایم، افزود: موضوع ترافیک یکی از دغدغه های زائران اربعین است و برای حل آن تمام نیرو و امکانات خود را بسیج کرده ایم.
وی گفت: در بحث ترافیک اشکالاتی وجود دارد که بخشی از آن به زیرساخت ها برمی گردد؛ البته حتی اگر زیرساخت ها تغییری نکند ما باز هم خود را مؤظف به روان سازی ترافیک و ارائه راهکارهای لازم می دانیم.
سرهنگ سلیمی همچنین گفت: به منظور رفاه حال زوار 2 موکب با همت و تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان و مردم ولایتمدار بخش گواور شهرستان گیلانغرب برای پذیرائی از آنان در نظر گرفته شده است.

**فراهم شدن تمهیدات انتظامی و رفاهی ویژه اربعین در اسلام آبادغرب
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب نیز در جلسه ستاد اربعین از فراهم شدن تمهیدات انتظامی و رفاهی برای پذیرایی از زائران اربعین در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا تامین امنیت زائران توسط پلیس را مایه افتخار دانست و گفت: خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) عبادت است و خوشبختانه با بکارگیری تمام توان، امنیت مطلوبی برای زائران ابا عبدالله الحسین (ع) برقرار است.
وی افزود: به منظور تسهیل تردد زائران حسینی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به سمت مرزهای خسروی و مهران عوامل انتظامی و راهور با حداکثر توان خود امنیت زوار را برقرار می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از مشتاقان زیارت عتبات عالیات درخواست کرد: نهایت همکاری را با انتظامی داشته باشند و از شتاب و عجله کردن بی مورد خود داری کنند.
سرهنگ سرتیپ نیا گفت: به منظور رفاه حال زوار تعداد 22 مدرسه، مسجد، حسینه، سالن ورزشی، خوابگاه و تالار برای استراحت شبانه روزی زوار و تعداد سه موکب با همت و تلاش تمام دستگاههای اجرایی شهرستان و مردم ولایت مدار در داخل شهر اسلام آبادغرب برای پذیرائی از آنان در نظر گرفته شده است.
قرار است در صورت بازگشایی مرز، زائران 6 استان کشورمان از طریق پایانه خسروی راهی عتبات عالیات شوند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.