به گزارش ایرنا، روابط عمومی بانک مسکن روز سه شنبه به نقل از حسن ریحانی پور اعلام کرد: بخشش جریمه دیرکرد اقساط بانک مسکن در قالب 'طرح همت' اجرا می شود و مشتریان بدهکار به نسبت واریز بدهی عقب افتاده خود، شامل بخشش می شوند.
وی در خصوص تسهیلات اقشار خاص اعم از زلزله زدگان، روستایی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و طرح مسکن مهر نیز گفت: این دسته از مشتریان براساس نوع قرارداد در صورت واریز بدهی معوق خود به نسبت پرداختی ها، حسب مورد مشمول بخشودگی 6 تا 8 درصد جریمه متعلقه خواهند شد.
ریحانی پور ادامه داد: در صورت واریز نقدی تمام بدهی معوق در قراردادهای با جرایم تصاعدی تا 12 درصد بخشودگی جرایم به بدهکاران تعلق گرفته و در صورت واریز نقدی بخشی از بدهی معوقه این قبیل قراردادها با توجه به میزان واریزی 9 درصد بخشودگی اعمال می شود.
مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه افزود: براساس طرح همت، چنانچه مشتری اقدام به واریز نقدی تمام بدهی معوق خود در سایر تسهیلات بانک مسکن نماید مشمول چهار درصد بخشودگی جریمه می شود و در صورتی که قسمتی از بدهی معوق خود را واریز کند با توجه به میزان واریزی از سه درصد بخشش بهره مند خواهد شد.
وی در پایان گفت: آن دسته از مشتریانی که فاقد بدهی معوق بوده و تا پایان طرح، بدهی معوق خود را به حساب بانک واریز نمایند می توانند بدون واریز 10 درصد از کل بدهی، نسبت به تغییر نام تسهیلات و انتقال سند مالکیت اقدام کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.