بابک سلیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری ایران با هشت وزنه بردار در چهار دسته (وزن) عازم رقابت های جهانی این رشته می شود.
وی ادامه داد: روز گذشته ترکیب نهایی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی وزنه برداری اعلام شد که نام کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم به چشم می خورد.
سلیمی افزود: رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان از 6 تا 12 آذر به میزبانی کشور آمریکا برگزار خواهد شد.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه ادامه داد: تیم وزنه برداری ایران ترکیب خود را بر اساس چهار وزن پایانی (85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم) انتخاب کرده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه کیانوش رستمی در اردوی اخیر تیم ملی حضور پیدا کرده و از شرایط آمادگی خوبی نیز برخوردار است به گونه ای که شانس اول کسب مدال طلا به شمار می رود.
سلیمی در پایان از محسن بیراوند به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران یاد کرد.
کیانوش رستمی و علی میری(دسته 85 کیلوگرم)، سهراب مرادی و ایوب موسوی (دسته 94 کیلوگرم)، علیرضا موسوی و علی هاشمی(دسته 105 کیلوگرم) و بهداد سلیمی و سعید علی حسینی(دسته 105+ کیلوگرم) نفرات اعزامی ایران به مسابقات جهانی آمریکا را تشکیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.