به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملامحمد محمدی روز یکشنبه در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه اظهار کرد: در آیات و روایات اسلامی، اشارات زیادی به شان و مقام اهل بیت (ع) شده است.
وی ادامه داد: پیامبر گرانقدر اسلام (ص) در حدیث ثقلین از قرآن و اهل بیتش به عنوان 2 امانت گرانبها یاد کرده اند که پس از خود و برای امت اسلامی به یادگار گذاشته اند.
ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: طبق فرموده رسول مکرم اسلام (ص) تمسک به این 2 یادگار ارزشمند باعث رستگاری و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت می شود.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: اخلاص پیروان اهل تسنن به ائمه اطهار در سال های متمادی ثابت شده و همراه با برادران شیعی خود در میلاد آن ها شادمان و در عزای آن به سوگ می نشینیم.
وی همچنین وجود مرقد امام رضا (ع) در کشورمان را باعث خیر و برکت دانست و افزود: امیدواریم همه امت اسلامی رهروان ائمه اطهار (ع) باشند.
ماموستا محمدی، همچنین خواستار تقویت اتحاد و برادری میان امت اسلامی شد و افزود: باید با تمام قدرت مقابل تفرقه افکنی و شیطنت های دشمنان ایستاد.

** اعزام سه هزار و 500 زائراولی از استان کرمانشاه به حرم رضوی
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه نیز در این دیدار از اعزام سه هزار و 500 زائراولی به حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: این افراد در سه مرحله عازم شده اند.
حسن موحد افزود: همچنین در طول یک ماه اخیر بیش از 10 هزار نفر در استان اطعام رضوی شدند و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید نیز سه هزار و 200 بسته تحصیلی، به ارزش یک میلیارد ریال میان دانش آموزان کم بضائت توزیع شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.