به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند سه شنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر کار دشواری است و فعالان این بخش زحمات بسیاری را متحمل می شوند.
وی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای مبارزه با مواد مخدر، افزود: اگر چشم امید ما برای مبارزه با مواد به تهران باشد نمی توانیم راه به جایی ببریم.
استاندار کرمانشاه، اعتیاد را یک آسیب اجتماعی بسیار جدی و زاییده آسیب های اقتصادی دانست و گفت: اگر نتوانیم برای مردم شغل ایجاد کنیم بیکاری و بزه های اجتماعی همچون اعتیاد ایجاد می شوند.
بازوند تاکید کرد: مردم انتظار دارند که حکومت این بلاتکلیفی و نگرانی هایی که در زمینه اعتیاد دارند را برطرف کند از این رو ما باید با تمام ‌توان خود در این راستا به کار گیریم.
وی با اشاره به اینکه مردم از ناامنی ایجاد شده به واسطه اعتیاد ناراضی هستند، گفت: تمانی دستگاه های اجرایی باید برای مقابله با این بزه اجتماعی تلاش کنند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای کاهش نگرانی مردم باید جمع آوری معتادان متجاهر که چهره شهر را بد جلوه می دهند به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
بازوند در این جلسه دستور داد که محل جمع آوری معتادان متجاهر به صورت جدی تقویت و در صورت نیاز از ظرفیت های هلال احمر استفاده شود.
وی همچنین به اجرای طرح کرامت توسط سپاه پاسداران انقلاب اشاره کرد و گفت: این ‌طرح که به منظور رفع معضلات اجتماعی در نقاط آلوده اجرا می شود، کاری بسیار پسندیده و مفید است که ‌جای تقدیر دارد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.