مهدی همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی آقایان کشور و بیست سومین دوره مسابقات بانوان کشور با عنوان جام سفیر کره جنوبی در تهران برگزار شد.
وی با اشاره به رقابت های بخش بانوان گفت: در این رقابت ها تیم کرمانشاه تنها صاحب یک مدال برنز آن هم توسط 'سحر مرادی' در وزن 67- کیلوگرم شد.
همتی افزود: در این وزن، تکواندوکاران مازندران و تهران به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و ورزشکار اردبیلی نیز در کنار مرادی از کرمانشاه مقام سوم مشترک را بدست آورد.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه ادامه داد: تیم تکواندو بانوان کرمانشاه در نهایت با کسب 19 امتیاز مقامی بهتر از هشتمی کسب نکرد.
وی یادآوری کرد: در بخش بانوان، 210 تکواندوکار در قالب 29 تیم از استان‌های مختلف کشور با هم رقابت کردند که در پایان تیم های تهران با 66 امتیاز، گیلان با 44امتیاز و البرز با 41 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستادند.
همتی همچنین به رقابت های بخش آقایان اشاره و اظهار کرد: در این بخش تیم کرمانشاه صاحب مدال نشد و با 15 امتیاز در رده پانزدهم ایستاد.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه افزود: در پایان این رقابت ها تیم تهران با کسب 57 امتیاز قهرمان شد و تیم های تکواندو البرز با 55 امتیاز و مازندران نیز با 41 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی در پایان گفت: 240 ورزشکار در قالب 33 تیم در رقابت های تکواندو قهرمانی آقایان کشور با هم رقابت کردند.
در استان کرمانشاه بیش از 10 هزار تکواندو کار فعالیت می کنند که بیش از 6 هزار و 550 نفر آنان را ورزشکاران بیمه شده تشکیل می دهند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.