فرهاد تجری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان ستون اصلی نطام الهی، مانع دستیابی آمریکا به اهدافش در منطقه شده است و به همین جهت آمریکایی‌ها همواره به دنبال دسیسه و توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی و به ویژه این نهاد مردمی هستند.
وی اظهار کرد: هر تصمیم‌گیری غلط دولتمردان آمریکا که بخواهد کوچکترین ضربه ای به سپاه بزند، در واقع خدشه به امنیت ملی، حیثیت و اعتبار کشور وارد کرده است که به طور قطع با واکنش جدی مسوولان نظام مواجه خواهد شد.
نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ایران اسلامی با اقتدار و صلابت در برابر سیاست‌های زورگویانه آمریکایی‌ها ایستادگی کرده است و آمریکایی ها همواره جمهوری اسلامی را به عنوان یک مانع بزرگ بر سر راه خود می‌دانند.
تجری، با یادآوری فرمایش های رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از تصویب برجام مبنی بر این که آمریکایی‌ها براساس مواضع امپریالیستی و زورگویانه خود در خاورمیانه به دنبال تامین منابع خود هستند، افزود: کشورمان در طول تاریخ با سیاست‌های زورگویانه آمریکایی‌ها مقابله کرده است.
نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک دژ مستحکم، از مرز‌ها و استقلال کشور صیانت می‌کند و یک سرمایه ملی ، ستون و خیمه‌ای مورد حمایت قاطبه مسئولان و مردم با هر نوع سلیقه‌ای است.
وی اضافه کرد که به طور قطع دسیسه اخیر آمریکایی‌ها در تحریم سپاه پاسداران، راه به جایی نخواهد بود چرا که این نهاد مردمی در قلب مردم ایران جای دارد.
تجری، بی ادبی‌ و گستاخی‌های ترامپ علیه مردم ایران و به ویژه سپاه پاسداران را ناشی از به وجود آمدن شرایط سخت و در تنگنا قرار گرفتن آمریکایی ها دانست و گفت: آمریکا همواره با اتخاذ مواضع خصمانه در عرصه جهانی به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی است.
وی افزود: انسجام و یکپارچگی مسئولان نظام و مردم، سیاست‌های راهبردی و عادلانه جمهوری اسلامی در جهت کمک و حمایت از مردم سوریه، عراق ، فلسطین و دیگر کشورهای مقاومت در منطقه ، خشم آمریکایی ها را برانگیخته است.
وی گفت: مسئولان با اتخاذ تدابیری مناسب برجام را به نحوی تنظیم کرده اند که بهانه را از دست آمریکایی‌ها در بحث انرژی هسته‌ای بگیرند و همین امر موجب شد این کشور شاه کلید هدف خصمانه خود یعنی همان بحث هسته‌ای را در عرصه بین المللی برای تخریب وجهه جمهوری اسلامی از دست بدهد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.