مهدی جوکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های وودبال بزرگسالان کشور در روزهای 17 و 18مهر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه رقابت های آقایان روز هفدهم و رقابت های بانوان نیز روز هجدهم مهر برگزار خواهد شد، افزود: 80 ورزشکار (40 خانم و 40 آقا) از 11 استان کشور در قالب 21 تیم در مسابقات حضور دارند.
جوکاربا اشاره به اینکه از استان کرمانشاه نیز هشت ورزشکار به رقابت ها اعزام شده است، گفت: چهار نفر آن ها در بخش آقایان و چهار نفر نیز در بخش بانوان هستند.
رئیس انجمن وودبال کرمانشاه یادآوری کرد: پوریا همتی، سروش بوجاری، آرش شیرویه زاد و علی علی آبادی نفرات تیم آقایان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.
وی همچنین به ترکیب تیم بانوان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: اسماء رحیمی، درسا عبدی، زهرا نامدار زنگنه و مهگل پورطهماسبی تیم منخب بانوان استان هستند.
جوکار در ادامه و با بیان اینکه خود وی سرپرستی تیم های اعزامی آقایان و بانوان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور را برعهده دارد، از آمادگی خوب تیم های اعزامی کرمانشاه خبر داد.
نایب رئیس هیات گلف استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم آقایان کرمانشاه در این رقابت ها با استان های قم، همدان و سمنان همگروه شده است و گروهبندی تیم های بانوان نیز فردا (17 مهر) مشخص خواهد شد.
وی اظهار کرد: تیم آقایان کرمانشاه در مسابقات سال گذشته که به میزبانی تهران برگزار شد موفق به کسب مقام پنجم و همچنین کاپ اخلاق رقابت ها گردید.
جوکار در پایان گفت: تیم های آقایان و بانوان کرمانشاه چهار ماه است که به صورت مرتب تمرینات خود را دنبال می کنند و خوشبختانه از شرایط خوبی برای رقابت با رقبا برخوردار هستند.
در استان کرمانشاه بیش از 200 ورزشکار زیرنظر هیات گلف و در رشته های مختلف آن (گلف، مینی گلف، بهکاپ و وودبال) فعالیت می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.