افشین حسنی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازی خوبی که روز گذشته مقابل خیبر خرم آباد انجام دادیم توان و لیاقت بازیکنان بعثت را به همگان ثابت کرد و نشان دادیم امسال به چیزی جز صعود به رقابت های لیگ آزادگان فکر نمی کنیم.
وی افزود: تیم بعثت در مقابل خیبر بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست مزد زحمات خود را با کسب سه امتیاز شیرین این دیدار بگیرد، هرچند تیم حریف هم بسیار قدرتمند بود.
حسنی گفت: تیم ما در بازی روز گذشته فقط به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز بود و حتی شکست در نیمه اول نیز باعث نشد بازیکنان ما از هدف خود دست بکشند و با ارائه یک بازی منطقی سه گل زیبا را در نیمه دوم به ثمر رساندند.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: بازی خوب و منطقی که دیروز بازیکنان ما به نمایش گذاشتند باعث امیدواری بیش از پیش برای صعود به رقابت های لیگ دسته یک شد.
وی همچنین از حضور پرشور هواداران تیم بعثت در بازی مقابل خیبر خرم آباد قدردانی کرد و گفت: حمایت آن ها در کنار اصحاب رسانه برای بازیکنان تیم بسیار دلگرم کننده است.
حسنی همچنین به دیدار هفته آینده بعثت اشاره و اظهار کرد: در هفته ششم مهمان گیتی پسند اصفهان تیم آخر گروه هستیم و امیدوارم بازیکنان ما با تمام توان در میدان حضور پیدا کرده و سه امتیاز آن مسابقه را هم کسب کنند.
وی گفت: نباید به شرایط کنونی تیم گیتی پسند نگاه کرد چرا که آن ها بازیکنان خوبی دارند و می توانند در خانه برای هر حریفی خطرناک باشند.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر 1خیبر خرم آباد را شکست داد.
نماینده فوتبال استان هم اکنون با کسب 9 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه سوم رقابت های لیگ دسته دوم قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار و در پایان دور گروهی، 4 تیم از هر گروه روانه دور دوم می شود.
رقابت های مرحله دوم نیز در 2 گروه 6 تیمی پیگیری و در نهایت تیم های اول مستقیما به لیگ دسته اول و برنده تیم های سوم نیز با تیم چهاردهم لیگ آزادگان مسابقه خواهد داد.
7458/3033 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.