به گزارش خبرنگار ایرنا، یاور محمدی روز پنجشنبه در جلسه مشترک هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان و اعضاء شورای اجرایی جمعیت هلال احمر سنقر و کلیایی، اهمیت افزایش تجهیزات و تواناییهای این شهرستان را برای مقابله با حوادث غیر مترقبه مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: سنقر و کلیایی تنها شهرستان در استان است که با بیشترین وسعت، زلزله خیزبودن و به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی از کمترین امکان دسترسی و برخورداری از کمکهای سایر شهرستانها قرار دارد.
فرماندار سنقرو کلیایی، افزایش تجهیزات و ارتقا سطح توانمندی های مردم را با فرهنگ سازی و برگزاری کارگاههای آموزشی مورد تاکید قرار داد.
امیر نوری، عضو شورای عالی گسترش جمعیت هلال احمر کشور نیز از پیگیری برای اختصاص ست احیاء و کمکهای اولیه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای برنامه های آموزشی، ارتقاء سیستم اتوماسیون اداری و تجهیزات اداری هلال احمر سنقر و اختصاص ست غواصی با توجه به وجود تعداد 2 سد جامیشان و شهدا خبر داد و گفت با هم افزایی، بایستی هلال احمر سنقرو کلیایی را تقویت کنیم.
مدیر جمعیت هلال احمر سنقر و کلیایی، هم هدف از برگزاری جلسات هیات مدیره هلال احمر استان با شورای اجرایی شهرستان ها را در راستای هم افزایی و استفاده از ظرقیتهای مسئولان شهرستان و ارتقا جایگاه تصمیم گیری و تصمیم سازی دانست.
امیریان افزود: از ظرفیتهای هلال احمر در راستای جبران نیازهای مردم با کمک نهادهای اجتماعی و دولتی در منطقه و شهرستان بهره گیری خواهیم کرد و بسترهای مناسب فرهنگ سازی، الگودهی، تقویت، تشویق و ترغیب به انجام فعالیتهای نیکو و عام المنفعه را فراهم خواهیم کرد.
وی از فرماندار سنقرو کلیایی که در اجرای طرح خادم این شهرستان که در مرحله اول تعداد یک هزار خانوار آموزش داده شد، قدردانی کرد و گفت: در مرحله دوم این طرح نیز آموزش تعداد 2 هزار خانواردر سنقر و کلیایی پیش بینی شده است.
سنقروکلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.