به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند در این دیدار گزارشی از وضعیت بیکاری و راهکارهای کاهش آن از جمله بهبود فضای کسب و کار، تقویت حضور بخش های خصوصی بزرگ و فعال و هلدینگ های سرمایه گذاری دولتی و خصوصی، تلاش برای ارتقای بهره مندی استان از خطوط اعتباری بین المللی و فاینانس، برنامه های ویژه برای بهره مندی بیشتر کرمانشاه از تسهیلات صندوق توسعه ملی، افزایش بهره مندی از تسهیلات بانک های داخلی با هدف کم شدن مشکلات واحدهای تولیدی و... در کنار تلاش بلندمدت برای بهبود اختصاص و جذب اعتبارات دولتی با بهره مندی از همه ظرفیت های موجود استان را مطرح کرد.
وی همچنین آخرین وضعیت دستاوردها و نیازهای استان در امور زیرساختی مانند حمل و نقل ریلی، زمینی و هوایی، وضع موجود و برنامه پیش روی پروژه های عمرانی و اقتصادی در شهرستانهای استان بویژه پروژه های عمران شهری مرکز استان و دیگر شهرها و اوضاع چالش زای حاشیه نشینی و چگونگی ورود کارشناسی به این حوزه را عنوان کرد.
استاندار کرمانشاه در این دیدار اعلام کرد: برنامه های خود را برای کار در استان به محض حضور در جمع مردم شریف کرمانشاه آغاز کرده و حرکت در مسیر خواست و مطالبات مردم را نیازمند همگرایی و همراهی همه مراجع و مجامع اثرگذار استان دانست و برای تقویت این فضا در دوره جدید اعلام آمادگی کرد.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری نیز در این دیدار از برنامه های توسعه ای استاندار برای کمتر شدن مشکلات و موانع موجود استان حمایت کرد.
بازوند که پیش از این استاندار لرستان بود روز یکشنبه هفته جاری از سوی هیات دولت به عنوان هفدهمین استاندار کرمانشاه بعد از انقلاب اسلامی منصوب شد.
پیش از بازوند مسئولیت استانداری کرمانشاه به مدت 2 سال بر عهده اسداله رازانی بود.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.