ناصر محمدصالحی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کاراته کا کرمانشاهی در رقابت های کاراته وان آلمان صاحب 6 پیروزی و یک شکست شد.
وی افزود: احمدی در دیدار نخست با حساب ' 2 بر صفر' از سد نماینده شیلی گذشت و در مسابقه دوم پس از تساوی صفر بر صفر مقابل حریفی از لوگزامبورگ در وقت قانونی موفق شد با امتیاز طلایی در وقت های اضافه صاحب پیروزی شود.
محمدصالحی ادامه داد: این کاراته کا کرمانشاهی در دیدار سوم خود با حریفی از قزاقستان روبرو شد و توانست 'چهار بر سه' صاحب برتری شود تا به مرحله چهارم راه یابد.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احمدی در این مرحله مقابل حریف ترکیه ای که نایب قهرمانی اروپا و مدال نقره کاراته وان مراکش را در کارنامه داشت قرار گرفت و توانست در دیداری حساب شده و زیبا با حساب هشت بر صفر پیروز شود.
وی با بیان اینکه احمدی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کاراته کایی از فرانسه رفت، افزود: این کاراته کا کرمانشاهی موفق شد 10 بر پنج این حریف که دارنده مدال طلای امیدهای جهان بود را شکست داده و به نیمه نهایی راه یافت.
محمدصالحی گفت: در دیدار نیمه نهایی ملی پوش کرمانشاهی وزن 67- کیلوگرم کشورمان به مصاف حریف ژاپنی رفت اما با نتیجه چهار بر صفر شکست خود تا راهی دیدار رده بندی شود.
وی یادآوری کرد: احمدی در دیدار رده بندی با ورزشکاری از انگلستان مسابقه داد و توانست با پیروزی سه بر یک صاحب مدال برنز رقابت های کاراته وان آلمان شود.
در رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان آلمان که با شرکت یک هزار و 385 ورزشکاراز 87 کشور جهان درحال برگزاری است.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.