به گزارش ایرنا؛ سردار منوچهر امان اللهی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: شهروندان کرمانشاهی در 2 هفته اخیر شاهد تیراندازی هایی بودند که فضای استان را متشنج کرده بود.
وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدام های شبانه روزی در نهایت موفق شدند عامل این تیراندازی ها را که جوانی 22 ساله بود، شناسایی کنند و برای دستگیری وی وارد عمل شدند اما متهم به خارج از استان متواری شده بود.
این مقام ارشد انتظامی استان گفت: (س.ا) در مجموع پنج فقره تیراندازی، 2 مورد گروگانگیری، یک مورد اخاذی به میزان 500 میلیون ریال و یک مورد تهدید به قتل مأمور انتظامی را در 2 هفته گذشته مرتکب شده بود.
سردار امان اللهی تصریح کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و پیگیری های جدی و مکرر پلیس امنیت عمومی، متهم در حوالی شهرستان ساوه دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد که در بازجویی های صورت گرفته به جرایم انتسابی اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه متهم علت اقدام های اوباشگرانه خود را ایجاد ناامنی و قدرت نمایی در شهر کرمانشاه اعلام کرده است، متذکر شد: از خودروی متهم سلاح گرم و بیش از 170 تیر فشنگ کشف شده است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه به هنجارشکنان و قانون گریزان هشدار داد که نیروهای انتظام بخش کشور در مقابل تهدیدهای آنان جان خود را سپر کرده اند و اجازه نخواهند داد که احساس ناامنی را به جامعه القا کنند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.