به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام آیت عبادسیان روز چهارشنبه در نشست خبری که در سرسرای جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برگزار شد، افزود: این اقلام به ارز هشت میلیارد ریال از محل درآمد موقوفات استان که به تحصیل اختصاص یافته، تهیه شده است.
وی این بسته ها را شامل نوشت افزار، دفتر، مانتو، لباس فرم، شلوار و غیره دانست که در سه مقطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان به صورت محرمانه و محترمانه توزیع می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه، سطح کمک های خیران استان را در کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عمل و اجرای امینانه نیات واقفان مهم ترین وظیفه این نهاد است.
عباسیان در ادامه به دهه ولایت اشاره کرد و گفت: در دهه باشکوه ولایت صدها جشن و همایش در راستای تبیین واقع غدیر و بزرگداشت این عید بزرگ تدارک و در حال اجراست.
وی برگزاری 30 جشن بزرگ در کنار بقاع متبرکه، راه اندازی کاروان های شادی ولایت، همایش بزرگ بانوان ولایی، اطعام محرومان، مسابقه کتابخانه با محوریت عید غدیر، سخنرانی عقد اخوت و میثاق نامه را از برنامه های دهه ولایت در استان برشمرد.
حجت الاسلام عباسیان، عقد اخوت را یکی از نیازهای مبرم جامعه دانست و گفت: این عقد موجب کاهش تعارض ها و اختلافات سیاسی و اجتماعی می شود.
اداره کل اوقاف استان کرمانشاه در طرح مهر تحصیلی و دست مهربانی در سال 95 به چهار هزار و در سال 94 به 2 هزار دانش آموز بی بضاعت کمک کرده است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 321 هزار دانش آموز است.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.