بهمن خسروانی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: باتوجه به اطلاع یابی تصویری از طریق سامانه و نظارت های به عمل آمده از عملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان و مشاهده برخی از اقدامات نامطلوب، نسبت به تعطیلی یکی از مراکز معاینه فنی به مدت معینی اقدام شد.
وی ادامه داد: روند نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی با اخطار و تذکر شفاهی و کتبی همراه بوده و در صورت سهل انگاری یا تمرد مراکز، برابر قوانین و مقررات برخورد می شود.
خسروانی همچنین با تأکید براهمیت نقش مراکز معاینه فنی خودروها به ویژه خودروهای سنگین در بروز حوادث محتمل جاده ای، گفت: نظارت دقیق و مستمر کارشناسانه بر عملکرد این مراکز از اهمیت خاصی برخوردار است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه تاکید کرد: مراکز معاینه فنی خودروها باید در تست ظاهری و فنی خودروها نهایت دقت را به عمل آورند.
وی گفت: اکنون پنج مرکز معاینه فنی در استان فعال است که با توجه به تعطیلی موقت یکی از آن ها به چهار مرکز کاهش یافته است.
خسروانی اظهار کرد: همشهریان درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مراکز معاینه فنی می توانند از طریق مراجعه حضوری به این اداره کل و یا ارسال پیام به سامانه 3000164455 شرکت حمل و نقل و پایانه ها را در ارائه خدمات مطلوب تر و نظارت بهتر یاری کنند.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.