به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین گفت: این کمیته متشکل از معتمدان، خیران و اعضای شورای اسلامی شهر است که وظیفه آن تقسیم بندی محلات و استفاده از ظرفیت های مردمی برای پذیرایی از زائران حسینی است.
وی با اشاره به درپیش بودن راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی و همچنین تردد زائران از مرز رسمی خسروی، اظهار کرد: این شهرستان پس از سال ها میزبان زائران عتبات عالیات است و مدیران دستگاه های اجرایی باید از تمام ظرفیت ها و امکانات برای ارائه خدمت مطلوب به زائران حسینی استفاده کنند.
وی با اشاره به پیش بینی تردد 500 هزار زائر حسینی از مرز رسمی خسروی به عتبات عالیات، اضافه کرد که همه باید تلاش کنیم خدمات خوبی به این زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شود.
وی گفت: در این راستا ستاد اربعین اقدام های بسیار خوبی را در شهرستان قصرشیرین انجام داد و ساخت توقفگاه ها در پنج نقطه در بیش از 150 هکتار زمین، از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.
این مقام مسئول، همچنین استقرار و ساخت سرویس های بهداشتی، سامانه روشنایی، بهسازی جاده های ارتباطی و انجام روکش آسفالت مسیر، تقویت شبکه اپراتورهای تلفن همراه، آماده سازی و تجهیز مساجد، رستوران ها، هتل ها و مکان های اقامتی، تامین مایحتاج مورد نیاز برای آماده سازی و پخت روزانه 100 هزار وعده غذا از سوی دستگاه های مختلف و تجهیز مراکز درمانی و داروخانه ها از جمله طرح های در دست اجرا برای ایام اربعین ذکر کرد.
اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مدیران باید همسو با سیاست های دولت گام بردارند، گفت: اگر مدیری در چارچوب برنامه های دولت عمل نکند، باید میز مدیریت را ترک کند.
وی اضافه کرد: یک مدیر باید در خدمت مردم باشد و با استقرار دائم در محل خدمت خود برای پیشبرد امور و دستیابی به اهداف مورد نظر تلاش شبانه روزی داشته باشد.
وی گفت: مدیران به اصطلاح پروازی نمی توانند بازدهی مطلوبی داشته باشند و از این رو به مدیران کل ادارات استان اعلام کرده ایم که مدیر پروازی که بعد از اتمام ساعات اداری شهرستان را ترک می کند، به درد مسئولیت نمی خورد.
وی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل جدیدی از کار و تلاش در دولت دوازدهم و همچنین سال نخست برنامه ششم توسعه، نیاز است است که مدیران با تلاش شبانه روزی هدف گذاری خوبی در حوزه اقتصادی و اشتغال داشته باشند و برای پیشبرد امور در چارچوب سیاست های دولت عمل کنند.
فرماندار قصرشیرین ادامه داد: در نظام اسلامی مدیرانی که با سستی و اهمال کاری در حوزه مدیریتی خود باعث بروز مشکلاتی می شوند، در واقع اسلام را ناکارآمد جلوه می دهند و مرتکب گناه بزرگی می شوند و از این رو نیاز است در سایه عمل به دستورات اسلام از تمام توان و ظرفیت خود مایه گذاشته و در خدمت نظام و مردم باشند.
اکبری در ادامه با توجه به درپیش بودن بهار علم و دانش و آغاز سال تحصیلی جدید، بر لزوم آماده سازی فضاهای آموزشی، تجهیز مدارس، نصب بنر و پلاکارد برای تبریک به معلمان و دانش آموزان تاکید کرد.
فرماندار قصرشیرین با گرامیداشت یاد رشادت های رزمندگان با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، خواستار برگزاری آیین های گرامیداشت این هفته و در صورت امکان اجرای برنامه رژه از سوی نیروهای مسلح در شهرستان مرزی قصرشیرین شد.
اکبری همچنین خواستار استفاده مطلوب از ظرفیت شهرستان برای برگزاری جشنواره موسیقی دیار کهن غرب کشور در روزهای 17 و 18 شهریورماه با حضور گروه های برتر موسیقی غرب کشور در مدت اقامت و اجرای برنامه در این منطقه مرزی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و برخورداری از 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی پرویزخان و خسروی است که اولی هم مرز با اقلیم کردستان و دومی با حوزه حکومت مرکزی هم مرز است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.