علی مراد مرادی مجد روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح های اجرا شده در سه محور اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق، توسعه و احداث شبکه ها و برق رسانی به روستاها بوده است.
وی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه های فوق نقش موثری در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکان برق دارد، عنوان کرد: احداث شبکه برای برق رسانی به مسکن مهر پردیس با اعتباری بالغ بر یک هزار و 500 میلیون ریال از پروژه های مهم در حوزه توسعه و احداث شبکه است.
مرادی مجد یادآوری کرد: همچنین در بخش اصلاح و بهینه سازی شبکه برق 14 پروژه در شهرهای کرمانشاه، روانسر، ثلاث باباجانی، جوانرود، بیستون، کوزران و بخش ماهیدشت به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه در ادامه، برق رسانی به روستاهای داربید و حاجی آباد در بخش ماهیدشت و 2 مجتمع در کرمانشاه را نیز از جمله پروژه های افتتاحی در بخش برق رسانی عنوان کرد.
وی همچنین از برق رسانی به 2 هزار و 520 روستای استان خبر داد و گفت: هم اکنون روستای بالای هفت خانوار بدون برق در استان کرمانشاه وجود ندارد.
مرادی مجد در پایان ابراز امیدواری کرد ظرف مدت یکسال آینده تمامی روستاهای زیر هفت خانوار استان نیز از نعمت برق برخوردار شوند.
هم اکنون 735 هزار مشترک برق در استان کرمانشاه وجود دارد که تقریبا بیش از 50 درصد این مشترکان در شهر کرمانشاه مستقر هستند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.