به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد مهم ورزشی استان در هفته گذشته اعزام دختر فوتبالیست کرمانشاهی به رقابت های قهرمانی نوجوانان (زیر 15 سال) آسیا بود.
ژینو پیکری دختر نوجوان کرمانشاهی همراه با تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا در منطقه مرکزی این قاره اعزام شد.
تیم ایران در این رقابت ها باید با تیم های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان مسابقه دهد.

** حضور امیدوارکننده محبی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان
یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی نماینده وزن 125 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی پاریس بود که با 2 پیروزی مقابل قهرمانان جهان و المپیک و یک شکست با شایستگی از دور مسابقات کنار رفت.
این کشتی گیر کرمانشاهی در دور اول با 'داوید مودزمانشویلی' حریف گرجستانی الاصل تیم ملی ازبکستان که عنوان نایب قهرمانی المپیک 2012 لندن و برنز جهان را در کارنامه دارد، قرار گرفت و توانست با حساب '3 بر 2 ' مقابل حریف قدرتمند خود صاحب برتری شده و راهی دور دوم شود.
در مرحله دوم نیز محبی با 'آلن زاسایف' نایب قهرمان جهان از اوکراین مبارزه کرد و توانست در دیداری زیبا با حساب 6 بر 2 پیروز شود.
وی در دور سوم مقابل 'نیکولاس گویازدوفسکی' از آمریکا قرار گرفت و در یک کشتی نزدیک با نتیجه ' 5 بر 4 ' مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه، نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند.

** دعوت قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کانوپولو
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه از دعوت سونیا گماری به اردوی تیم کانوپولوی بانوان ایران خبر داد و گفت: وی در پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوپولوی بانوان که روز هشتم شهریور در دریاچه آزادی تهران آغاز شده حضور یافته است.
محمد سهراب بیگ خاطرنشان کرد: این اردو با حضور 10 ورزشکار از 9 استان کشور تا روز 20 شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، تصریح کرد: رقابت های کانوپولوی قهرمانی آسیا مهر ماه امسال در مالزی برگزار می شود.

**چهار فوتبالیست کرمانشاهی به مسابقات جهانی اعزام می شوند
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران درحالی عازم رقابت‌های قهرمانی جهان در آرژانتین می شود که چهار فوتبالیست کرمانشاهی نیز این تیم را همراهی خواهند کرد.
مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم‌زاده و امیر امجدیان ملی پوشان کرمانشاهی هستند که در ترکیب 14 نفره ایران برای اعزام به رقابت های جهانی قرار گرفته اند.
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم فوتبال هفت نفره ایران برای حضور در مسابقات جهانی تا 13 شهریور ادامه خواهد داشت و سپس ملی پوشان ایران روز 14 شهریور به آرژانتین اعزام می شوند.

**دختر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شد
رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه از دعوت بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دختر ایران خبر داد و گفت: کیمیا میرزاپور تنها ملی پوش کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان ایران است.
علیرضا محبی زنگنه با بیان اینکه اردوی تیم ملی از دهم شهریور آغاز و تا پانزدهم همین ماه ادامه دارد، گفت: در این اردو 20 ورزشکار از 12 استان کشور حضور دارند و زیرنظر کادر فنی به تمرین می پردازند.
رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهناز یاری هدایت ملی پوشان فوتسال ایران در رده سنی جوانان را عهده دار است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.