به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز جمعه در خطبه های نماز عید سعید قربان که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دعوت سران کشورهای اسلامی برای اتحاد و گام برداشتن در مسیر توحید اشاره کرد.
به گفته امام جمعه کرمانشاه، امر به معروف و نهی از منکر روشنگر راه است و ملت ها را هوشیار و بیدار می کند، چنانچه مقام معظم رهبری بارها براین مقوله تاکید داشته و دارند.
وی ادامه داد: اگر نخبگان، بزرگان و مسئولان کشورها همواره بیدار و آگاه باشند و وظایف خود را از یاد نبرند هیچگاه شاهد وقوع حوادث تروریستی متعدد و نیز بدنبال آن ایجاد ناامنی های سیاسی و اخلاقی در جوامع نمی شویم.
وی اظهار کرد: اتحاد، برادری و حرکت در یک مسیر از فضیلت ها و شئونات حج است چرا که شرکت در حج دل ها را بیدار می کند و حجاج را در برابر ترفندها و دشمنی های بیگانگان متحد می سازد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: برای انسان 2 انتخاب وجود دارد یا باید مسیر توحید و صراط مستقیم را انتخاب کند و یا باید به گروه شیطان و پرستش اهریمن بپیوندد.
به گفته آیت الله علما، دین انسان را در انتخاب این 2 مسیر آزاد گذاشته و اگر کسی راه مستقیم و توحید را انتخاب کند، نشان دهنده نظر لطف پروردگار در مسیر عبادت و بندگی است.
7460/8066 خبرنگار:زهره کرم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.