ماموستا ملامحمد محمدی روز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر 34 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باید به همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس سلام و احترام کرد، آن ها با نثار خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
وی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که راه شهدا را ادامه دهیم و با مطالعه وصیتنامه های آنان ببینیم چه از ما خواسته اند تا همان راه مورد نظر را دنبال کنیم.
ماموستا محمدی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده و حرف اول را در منطقه خاورمیانه می زند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام، گفت: این حضور معنای زیادی برای دشمنان انقلاب و اسلام دارد.
وی در پایان گفت: این حضور آگاهانه آب پاکی روی دست دشمنانی می ریزد که همواره خواهان اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند اما همین اتحاد و همدلی دشمنان را از دستیابی به خواسته هایشان بازمی دارد.

** فرهنگ شهادت باعث زنده و پویا ماندن انقلاب شده است
حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آنچه که باعث زنده و پویا ماندن انقلاب شده وجود فرهنگ شهادت در جامعه است.
وی ادامه داد: شهدای والامقام با نثار جان خود درس های زیادی به ما دادند که شاید مهترین آن تسلیم ناپذیری در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام است.
حجت الاسلام حسینی کیا اظهار کرد: فرهنگ شهادت طلبی که در ایران اسلامی وجود دارد در حال نفوذ به سایر کشورهای اسلامی نظیر عراق، لبنبان، سوریه، عراق، یمن و ... است و آن ها نیز با تاسی از شهدای ایران اسلامی برابر دشمنان می ایستند.
وی در پایان گفت: تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند و پاسدار حرمت خون شهدا هستند دشمنان هرگز نمی توانند کوچکترین آسیبی به انقلاب و نظام وارد کنند.
مراسم تشییع پیکر مطهر 34 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمانشاه صبح امروز (9 شهریور) از میدان آیت الله کاشانی به سمت مسجد جامع با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده های شهدا برگزار شد.
پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در مناطق نفت شهر، سومار و قصرشیرین استان کرمانشاه تفحص شده اند، برای شناسایی و تحویل به خانواده هایشان به تهران فرستاده شدند.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن حدود 10 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.