به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی روز چهارشنبه و در آخرین روز از هفته دولت به همراه جمعی از مسئولان استانی عازم شهرستان اسلام آبادغرب شد و پنج طرح صنعتی،‌ کشاورزی و عمرانی را در این شهرستان افتتاح کرد.
مرحله اول مینی پالایشگاه، گازرسانی به شهر حمیل، سیلوی 30 هزار تنی گندم، یک ساختمان آموزشی در دانشگاه پیام نور و تجهیز ساختمان گمرک شهرستان اسلام آباد غرب طرح هایی بودند که رازانی روبان افتتاح آنها را پاره کرد.
او در پایان در سخنانی در جمع مردم و مسئولان این شهرستان گفت: در هفته دولت، شهرهای حمیل و باینگان و 107 روستای استان گازدار شده‌اند.
حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب و گازرسانی به آن 40 میلیارد ریال هزینه برده است.
در هفته دولت در مجموع 150 روستای استان کرمانشاه با 9 هزار و 500 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند که برای آن 630 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

** پیشرفت 40 درصدی راه آهن کرمانشاه به اسلام آباد
استاندار کرمانشاه در ادامه به راه آهن کرمانشاه به خسروی اشاره کرد و گفت که قطعه کرمانشاه به اسلام آباد غرب 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
او افزود: در حال مطالعه جانمایی ایستگاه راه آهن اسلام آباد غرب هستیم زیرا این شهرستان یک تقاطع مهم در استان است و از یک سمت به مرز خسروی و از سوی دیگر به استان ایلام راه دارد.
رازانی همچنین به طرح بزرگ پتروشیمی اسلام آباد غرب اشاره کرد و گفت: برای پیشبرد این طرح در حال رایزنی هستیم.
استاندار کرمانشاه بزرگراه اسلام آباد به ایلام را در کنار بزرگراه کربلا یک مسیر مهم توصیف کرد که نقش زیادی در تردد مسافران و زائران عتبات و اربعین حسینی دارد و تکمیل آن ضروری است.
او گفت که طرح های مختلفی برای توسعه و آبادانی شهرستان اسلام آبادغرب در حال اجرا و احداث است.
رازانی همچنین از همراهی و همدلی مدیران اجرایی، نماینده و مردم شهرستان اسلام آبادغرب در به ثمر رساندن طرح ها تشکر کرد و از فرماندار اسلام آباد و بخشدار شهر حمیل خواست که گزارشی از مشکلات و موانع توسعه و عمران این شهرستان تهیه و به استانداری ارائه کنند تا برای رفع آنها برنامه‌ریزی و تصمیم گیری شود.
3209/8066 خبرنگار:عبادالله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.