به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی روز شنبه در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به باینگان، در مسجد جامع این شهر خدمت رسانی به مردم شهرها و روستاها و دورترین نقاط را وظیفه دولت عنوان کرد و افزود: ما به انجام این وظیفه افتخار می کنیم.
وی گفت: قبل از انقلاب کمترین نقاط ما از زیرساخت های اصلی و اساسی همچون راه مناسب، آب، برق و مدرسه بهره مند بودند اما در 38 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی شاهد ایجاد زیرساخت های اصلی در دورترین نقاط هستیم که می توان به گازرسانی به روستاها اشاره کرد که بعد از انقلاب اسلامی 14 هزار روستای کشور از نعمت گاز بهره مند شده اند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در استان گفت: قبل از این دولت 213 روستا در استان گاز رسانی شده بود که طی چهار سال دولت تدبیر و امید تعداد روستاهایی که از نعمت گاز بهره مند شده اند، به 700 روستا رسیده است.
رازانی با بیان اینکه پاوه مورد توجه مسئولان است، تصریح کرد: برای عمران و آبادانی این شهرستان برنامه داریم و برای رسیدن به آن سند توسعه شهرستان تدوین و آماده اجرا شدن است.
وی به برنامه های مدیریت ارشد استان برای مناسب کردن راههای ارتباطی منطقه و شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: چهار بانده کردن راه پاوه به کرمانشاه از محور بیاشوش تا پاوه از برنامه های ما است که حتما انجام و اجرایی خواهد شد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: با بهره مند شدن مردم شهر باینگان از نعمت گاز هم اکنون 26 شهر در استان از نعمت گاز برخوردار هستند.
سیروس شهبازی افزود: هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 58 درصد جمعیت روستایی ما از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی اظهار کرد: کار گازرسانی به شهرهای حمیل، نوسود و نودشه نیز در برنامه ماست که امیدواریم این شهرها هم هر چه زودتر به این آمار اضافه شوند.
شهبازی گفت: در پاوه هم اکنون از 44 روستا دارای سکنه شهرستان و 36 روستای بالای 20 خانوار، 15 روستای آن معادل 65 درصد آن از نعمت گاز برخوردار هستند.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.