به گزارش خبرنگار ایرنا؛ علیرضا ایزدی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته کنگاور با تبریک هفته دولت به دولتمردان و مردم متدین این شهرستان افزود: مردم این شهرستان به علت تخریب و ریزش چند چاه با کمبود آب مواجه هستند که با ترمیم این چاه ها و تزریق آب به شبکه آب شرب، مشکل آب شرب حل خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب کنگاور در آینده ای نزدیک، اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز این طرح از کشور آلمان خریداری شده و در حال نصب است که مشکل فاضلاب شهرستان نیز با راه اندازی تصفیه خانه بزودی مرتفع خواهد شد.
او همچنین گفت: آبرسانی در قالب سه مجتمع نیز بزودی به بهره برداری می رسد و مردم از نعمت آب شرب کافی نیز برخوردار خواهند شد .
فرماندارکنگاور در ادامه سخنان خود از گازرسانی به هشت روستای تابعه دهستان فش خبر داد و افزود: از حمایت های استاندار و پیگیری های دلسوزانه نماینده پرتلاش مردم حوزه کنگاور، صحنه و هرسین وهمچنین نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و حامیان پیشرفت شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.
ایزدی در ادامه از اجرای پروژه راه نهاوند - کنگاور و تویسرکان - کنگاور و تسهیل تردد در این محورها خبر داد.
او درادامه با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور و مشارکت 82 درصدی مردم کنگاور در پای صندوق های رای نشان وحدت و همدلی و ارادت این مردم به نظام و انقلاب است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
3033/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.