به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام مجید صفدری در خطبه های نماز جمعه سنقر و کلیایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمام دولتمردان تبریک گفت.
وی با تسلیت ایام شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) به سایر مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: به مناسبت تقارن جمعه آینده با عید سعید قربان، نماز عید قربان در صبح همان روز اقامه و دیگر نیازی به اقامه نماز جمعه در این روز نیست.
او با گرامیداشت هفته بسیج اصناف، از بازارتهران به عنوان مراکزی که در پیروزی انقلاب اسلامی ایران سهم اساسی داشتند، یاد کرد.
وی سوم شهریور سالروز اشغال ایران توسط متفقین و مقاومت سه ساعته ارتش ایران در برابر آنها را به دلیل عدم حضور مردم و محروم بودن کشور از پشتوانه مردمی دانست.
حجت الاسلام صفدری وجود وحدت و برادری در کشور را برای رسیدن به برنامه 20 ساله ایران اسلامی که کسب جایگاه بر تر در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... در خاورمیانه است را مورد تاکید قرار داد.
امام جمعه سنقر و کلیایی در بخش دیگری از سخنانش با دعوت مردم به رعایت تقوی الهی گفت: تقلید از افرادی که صلاحیت پیروی ندارند انسان را گرفتار گمراهی می کند و از تفکر و تدبر در معارف الهی باز می دارد.
3033/7446**خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده؛ فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.