به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا مُلا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهدای ایران اسلامی در تثبیت و استمرار این نظام نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند و شهیدان رجایی و باهنر نیز اسوه های تواضع و فروتنی هستند.
وی تصریح کرد: با آغاز فعالیت دولت دوازدهم ضرورت دارد خدمت رسانی به مردم با جدیت در دستور کار باشد و به معیشت و رفاه مردم و رونق تولید و اشتغال توجه ویژه تری شود.
امام جمعه روانسر احداث بیمارستان روانسر را خواسته اصلی و دیرینه این مردم عنوان کرد و گفت: مردم این شهرستان قدردان خدمات نظام هستند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و باید دولت برای احداث بیمارستان روانسر نگاه ویژه ای داشته باشد.
ماموستا غفوری، فعالیت پزشکان را ضامن سلامت جامعه‌ دانست و اضافه کرد: قدردان تلاش ها و زحماتی پزشکانی هستیم که با تعهد و وجدان کاری در راه خدمت به مردم تلاش می کنند.
وی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: دین مبین اسلام دین اتحاد، برادری و رحمت و مهربانی است.
امام جمعه روانسر با بیان اینکه شگفت انگیزترین حکمتی که در حج مشهود است، احساس وحدت و همبستگی میان آحاد مردم است، گفت: کنگره عظیم حج هر ساله باشکوه خاصی برگزار می شود و پیام همبستگی و اتحاد را به گوش مستکبران جهان می رساند و سربلندی دین مبین اسلام را به همراه دارد.
ماموستا غفوری ادامه داد : تقوا، راستگو بودن، وفای به عهد، انجام فرایض دینی، اخلاق و رفتار نیکو، ذکر و یاد خدا و توبه از گناه منشور سعادت و خوشبختی انسان است.
وی تصریح کرد: انسان با اعمال نیک و شایسته در دنیا می تواند زندگی ارزشمندی در قیامت برای خود فراهم کند.
فرماندار روانسر نیز در خطبه های قبل از نماز جمعه این شهرستان گفت: تولید ، اشتغال و سرمایه گذاری در اولویت فعالیت های دولت دوازدهم است.
حسین ویسمرادی افزود: دولت یازدهم در چهار سال گذشته خدمات خوبی را به مردم این شهرستان ارائه داده است و تلاش ها برای توسعه و پیشرفت شهرستان همچنان ادامه دارد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
3033/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.