محمد سهراب بیگ روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: محمدهادی جعفری و سما یاسمی 2 قایقران کرمانشاهی هستند که به مسابقات جهانی 2017 که به میزبانی شهر بخارست رومانی برگزار می شود، اعزام شده اند.
وی ادامه داد: تیم های آقایان و بانوان ایران در دو بخش کایاک و کانو در مسابقات حضور پیدا کرده اند و جعفری و یاسمی نیز هردو در بخش کایاک حضور دارند.
او گفت: رقابت های آب های آرام جهان در روزهای پنجم تا هشتم مرداد در شهر بخارست رومانی برگزار می شود.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه افزود: حسین ملکی هدایت تیم کایاک آقایان و سیما عروجی هدایت تیم کایاک بانوان ایران در مسابقات جهانی را برعهده دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه قایقرانان کرمانشاهی اعزام شده به مسابقات جهانی از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند، ادامه داد: هم جعفری و هم یاسمی هردو تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را دارند.
سهراب بیگ یادآوری کرد: قایقرانان اسپانیا، سوئیس، مجارستان و ژاپن از مهمترین رقبای محمدهادی جعفری و قایقرانان آلمان، گرجستان، مجارستان و لتونی از مهمترین رقبای سما یاسمی به شمار می روند.
وی در پایان گفت: هردو قایقران کرمانشاهی با توجه به آمادگی مطلوب و انگیزه ای که دارند از شانس کسب مدال برخوردار و با کمی دقت و تمرکز می توانند دست پر میدان جهانی را ترک کنند.
تیم ملی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان کشورمان با 14 قایقران، پنج مربی و یک داور عازم رقابت های جهانی رومانی شده است.
اکنون 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات قایقرانی استان کرمانشاه به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند و این هیات با داشتن 15 ملی پوش و اردونشین در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های کشور محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.