سرهنگ محمدرضا یاری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت اطلاعاتی از وجود یک مورد زمین خواری در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی سرپل ذهاب، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهارکرد: با ارجاع این پرونده با موضوع تصرف غیرقانونی اراضی ملی به پاسگاه انتظامی گرده نو ، پلیس آگاهی و ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اضافه کرد که با تحقیق و بررسی های صورت گرفته توسط ماموران پرونده، مشخص شد زمینی با مساحت بیش از 90 هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی توسط فردی به صورت غیرقانونی در یکی از روستاهای توابع مورد تصرف قرار گرفته است.
سرهنگ یاری با بیان این که با صحت این موضوع ، با هماهنگی مقام قضایی ، نسبت به دستگیری متهم اقدام شد ، ادامه داد: فرد دستگیر شده به جرم خود مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی اعتراف کرد.
وی گفت: پس از تشکیل پرونده در این زمینه ، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 60 هزار هکتار اراضی منابع ملی و طبیعی دارد که از این میزان 32 هزار هکتار عرصه جنگلی و 28هزار هکتار آن مراتع است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.