به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرسرتیپ سید عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به آن درجه از اقتدار و توان رسیده که هرنوع تهدید دشمن را با کوبنده ترین حملات پاسخ می دهد.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بدانند که جمهوری اسلامی برای امنیت خود با هیچ کس شوخی ندارد و از آرمان های بلندش نیز سرسوزنی کوتاه نمی آید.
امیرسرتیب موسوی افزود: برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی فرقی نمی کند که دشمنش چهار نفر تروریست خود فروخته باشد یا کشوری که ادعای قدرت می کند، ما همیشه آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمن بوده وهستیم.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآوری کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما می توانند مواضع دشمن و گروهک داعش در دیرالزور سوریه را مورد اصابت دقیق موشک قرار دهند تنها گوشه کوچکی از قدرت بالای دفاعی آن هاست.
وی گفت: اصابت دقیق موشک های ایرانی به مقر داعش البته بیانگر اشراف اطلاعاتی ما از مواضع دشمنان نیز هست، چرا که امروز حساس ترین مراکز نظامی آن ها زیرنظر نیروهای مسلح قرار دارد و هرگونه حرکت آن ها رصد می شود.
امیرسرتیپ موسوی تاکید کرد: آن هایی که خود را از قدرت های جهانی به حساب می آورند بدانند که این قدرت تنها در محاسبات خودشان است چرا که در محسابات جمهوری اسلامی هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند نیست و چون ما خدا را پشتیبان خود می بینیم از هیچ کدام آن ها هراسی نداریم.
این مقام ارشد نظامی همچنین به تحولات سوریه طی چهار - پنج سال اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان امنیت منطقه در خاورمیانه ابتدای ایجاد درگیری در این کشور مدعی بودند که آنگونه که آن ها می خواهند باید بشود ولی جمهوری اسلامی گفت آنگونه که آن ها می خواهند نباید بشود.
وی تصریح کرد: امروز و پس از گذشت حدود پنج سال از اتفاقات سوریه خود دشمنان هم به این یقین و باور رسیدند که آنگونه که آن ها خواستند نشد، بلکه آنگونه که ایران خواست اتفاق افتاد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: حرفی که سال ها پیش حضرت امام (ره) بیان فرمودند که 'آمریکا هیچ غلطی نمی کند' سال به سال پررنگ تر از قبل می شود و مردم جهان به این سخن حکیانه ایمان می آورند.
امیرسرتیپ موسوی در عین حال بر ادامه تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و دشمنان این نظام بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همچنان قاطع و استوار برعهدی که با امام و رهبری مبنی بر حراست از تمامیت ارضی این آب و خاک بسته پایبند است.
وی گفت: در عین حال باید توجه داشت که تهدید و تلاش دشمن فقط در عرصه نظامی است و آن ها قصد ضربه زدن به این کشور در بخش های مختلف را دارند که لزوم هوشیاری مسئولان و مردم را نیز می طلبد.
امیر موسوی در پایان با بیان اینکه امروز شاهد صف آرایی حق و باطل مقابل یکدیگر هستیم، گفت: به یاری خداوند پیروز نهایی این نبرد جمهوری اسلامی خواهد بود و دشمنان اسلام و انقلاب نظیر آمریکا، رژیم صهونیستی و رژیم سعودی که باید به آن ها خائن الحرمین گفت، نابود می شوند.
قرارگاه منطقه ‌ای نجف اشرف 265 شهید اطلاعات عملیات که متعلق به استان های کرمانشاه، ایلام و همدان هستند را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.