هرمز نوروزی نژاد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهاره صفری نماینده وزن 50- کیلوگرم ایران در رقابت های کاراته المپیک ناشنوایان بود که با 2 پیروزی و 2 شکست توانست مدال برنز این رقابت ها را کسب کند.
وی ادامه داد: صفری در دیدار نخشت خود برابر حریفی از اوکراین قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
نوروزی نژاد افزود: این بانوی کاراته کا کرمانشاهی در دیدار دوم خود مقابل حریفی از روسیه با حساب سه بر صفر پیروز شد اما در مسابقه چهارم برابر ورزشکار ونزوئلا با وجود نتیجه مساوی به دلیل کسب امتیاز اول حریف ، بازنده میدان اعلام شد.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه تصریح کرد: صفری در دیدار چهارم و آخر خود برای کسب مدال برنز با حریفی از ترکیه مسابقه داد و توانست با برتری در این دیدار مدال برنز وزن 50- کیلوگرم المپیک ناشنوایان را از آن خود کند.
وی در ادامه یادآوری کرد: بیتا جواهری، ناهید امیری و پروین یاره سه بانوی کاراته کا دیگری هستند که ار استان کرمانشاه در رقابت های المپیک ناشنوایان حضور یافته اند.
نوروزی نژاد همچنین به حضور 2 جودوکار ناشنوای کرمانشاهی به نام های مهرداد صیدی در وزن 100- کیلوگرم و مسعود رستگار در 100+ کیلوگرم رقابت های المپیک 2017 ترکیه اشاره کرد و گفت: صیدی با سه پیروزی و یک شکست توانست مدال برنز کسب کند و رستگار نیز با یک پیروزی و 2 شکست در نهایت مقام پنجم را به خود اختصاص داد.
کاروان ورزشی ناشنوایان ایران با 107 ورزشکار در 13 رشته ورزشی عازم بیست و سومین دوره المپیک ناشنوایان که از 27 تیر در شهر سامسون ترکیه آغاز شده، حضور یافته است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.