استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه برای افتتاح سه پروژه عظیم عمرانی میزبان معاون اول رئیس‌جمهور است.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری همراه با سه وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ نیرو و جهاد کشاورزی برای افتتاح سه پروژه عظیم عمرانی صبح امروز وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

استاندار کرمانشاه در حاشیه این سفر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: برنامه سفر اسحاق جهانگیری به همراه هیأت همراه به استان کرمانشاه 2 قسمت عمده دارد.

اسدالله رازانی بخش نخست برنامه سفر معاون اول رئیس‌جمهور را در قالب افتتاح سه پروژه عمرانی استان توصیف کرد و افزود: امروز سد زمکان در شهرستان دالاهو و سد جامیشان در سنقرو‌کلیایی آبگیری و به شبکه آبی استان متصل می‌شود.

وی به افتتاح پروژه کارخانه تولید خودرو کرمانشاه اشاره و بیان کرد: بخشی از فاز نخست کارخانه خودروسازی کرمانشاه واقع در شهرستان صحنه با ظرفیت 15 هزار خودرو افتتاح می‌شود، البته این فاز تا پایان سال تکمیل می‌شود و ظرفیت تولید آن به 30 هزار خودرو در سال می‌رسد.

رازانی از کلنگ‌زنی فاز دوم کارخانه خودروسازی کرمانشاه خبر داد و گفت: شرکت در جلسه شورای اداری استان و ستاد اقتصاد مقاومتی بخش دوم برنامه سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و هیأت همراه به استان کرمانشاه است.
 
گفتنی است، این دومین سفر اسحاق جهانگیری در دولت یازدهم به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.