به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن موحد روز دوشنبه در نشستی خبری که در محل دفتر آستان قدس رضوی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هرکدام از این کاروان ها پنج نفری بوده که متشکل از سه نفر خادم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، یک روحانی و یک مدیر کاروان می شود.
وی اظهار کرد: این 2 کاروان در مدت 10 روز اقامت خود به شهرستان های مختلف استان سرکشی کرده و در 200 نقطه مختلف با عموم مردم کرمانشاه دیدار می کنند.
موحد یادآوری کرد: کاروان های خدام حرم امام رضا (ع) روز چهارم مرداد به روستای هجیج و شهرهای پاوه و روانسر، روز پنجم مرداد به ثلاث باباجانی و روانسر و ششم مرداد نیز به دالاهو و قصرشیرین سفر می کنند.
سرپرست تولیت آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه ادامه داد: روز هفتم مرداد نیز شاهد سفر کاروان خدام امام رضا (ع) به سرپل ذهاب و گیلانغرب، هشتم مرداد به روستای تمرگ هرسین و مرکز این شهرستان و روز نهم مرداد نیز به بیستون و صحنه خواهیم بود.
وی افزود: روز 10 مرداد مردم روستای مارنگاز سنقر، 11 مرداد مردم حمیل و اسلام آبادغرب و 12 مرداد نیز مردم روستای گودین کنگاور میزبان خادمام حرم امام هشتم (ع) خواهند بود.
موحد گفت: در روز 13 مرداد نیز هر 2 کاروان خادمان حرم شریف سلطان سریر ارتضا در شهر کرمانشاه استقرار خواهند داشت و همراه با اقشار مختلف در جشن های برگزار شده حضور خواهند یافت.
سرپرست تولیت آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در روزهای یاد شده یک کاروان از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) عازم شهرستان های خواهند شد و گروه دیگر در شهر کرمانشاه استقرار دارند.
وی ادامه داد: در شهر کرمانشاه نیز برنامه های مختلفی برای کاروان رضوی تدارک دیده شده که از جمله آن ها می توان به حضور در بیمارستان های امام رضا (ع)، امام حسین (ع)، امام خمینی (ره) و محمد کرمانشاهی اشاره کرد.
موحد افزود: حضور در قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، مرکز آموزش شهید رجایی (نیروی انتظامی)، مرکز آموزشی شهدا (سپاه)، زندان دیزل آباد و حضور در مزار شهدا از دیگر برنامه های کاروان خادمین حرم امام رضا (ع) خواهد بود.
سرپرست تولیت آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه تجلیل از نخبگان کرمانشاهی در گروه ها و اقشار مختلف و همچنین سرکشی از خانواده های معظم شهدا را از دیگر برنامه های کاروان اعزامی از حرم مطهر رضوی ذکر کرد.
وی در پایان اظهار کرد: کاروان های خدام بارگاه منور رضوی قرار است ساعت 19 عصر روز سه شنبه سوم مرداد از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد کرمانشاه شوند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.