محمد سهراب بیگ روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هانیه بیداد ورزشکار کرمانشاهی است که با حضور در دهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ دختران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.
وی خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی آسیا قرار است شهریور امسال برگزار شود و اردوی تیم ملی نیز از امروز (دوم مرداد) در شهر ابهر آغاز شده است.
سهراب بیگ یادآوری کرد: این اردو با حضور 6 ورزشکار تا شانزدهم مرداد ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های پیش روی تیم ملی روئنیگ نوجوانان ایران حضور در رقابت های انتخابی المپیک است که آبان ماه برگزار می شود.
وی افزود: هانیه بیداد از جمله ورزشکاران خوش آتیه قایقرانی ایران محسوب می شود و برای مسابقات پیش رو نیز یکی از امیدهای تیم روئینگ دختران ایران است.
سهراب بیگ همچنین از نیکولا جیوگا به عنوان سرمربی تیم های ملی روئینگ نوجوانان و جوانان و سولماز عباسی به عنوان مربی این تیم ها یاد کرد.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه در ادامه از آغاز سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولوی بانوان رده سنی بزرگسالان از روز گذشته (اول مرداد) خبر داد و گفت: در این اردو سونیا گماری قایقران کرمانشاهی نیز حضور دارد.
وی گفت: این اردو با حضور 11 ورزشکار تا 14 مرداد در دریاچه آزادی تهران ادامه پیدا می کند تا در نهایت بهترین ها با نظر کادر فنی انتخاب شوند.
سهراب بیگ یادآوری کرد: تیم ملی کانوپولوی ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی مالزی برگزار می شود، آماده می کند.
هم اکنون 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات قایقرانی استان کرمانشاه به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند و این هیات با داشتن 15 ملی پوش و اردونشین در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های کشور محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.